کاربر زیوش
من فکر میکنم ژل بهتر باشه و تایم بیشتری رو جواب بده
پاسخ داروساز زیوش :
سلام و وقت بخیر، امیدوارم حالتون خوب باشه ژلهای تأخیری به دلیل غلظت کمتر ماده مؤثره و جذب تدریجی، معمولاً اثر ملایمتر و ماندگارتری دارند و به حفظ کیفیت رابطه کمک میکنند. در مقابل، اسپریها اثر سریعتر و قویتری دارند اما ممکن است مدت زمان اثر آنها نسبت به ژل کوتاهتر باشد. انتخاب بین این دو محصول، در نهایت به ترجیح شخصی و میزان حساسیت فرد بستگی دارد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
آیا این دیدگاه مفید است؟
:quality(80)/https://static.zeevash.com/Mag/Image/تحریریه-زیوش-v5w7.webp)
:quality(80)/https://static.zeevash.com/Mag/Article/ژل-تاخیری-بهتر-است-یا-اسپری-تاخیری-7epf.png)
:quality(80)/https://static.zeevash.com/Mag/Image/تحریریه-زیوش-v5w7.webp)